Tele2 aanbieding augustus 2019

4.4700854700854675
350 reviews
239 weergaves vandaag
1 kortingscodes verzilverd vandaag

Tele2 is de laatste jaren enorm gegroeid als telecom provider. Deze provider staat bekend om de scherpe geprijsde artikelen, vele goede aanbiedingen Tele2 en het brede assortiment. In de webshop vind je twee categorieën waar je een kortingsbon Tele2 kan gebruiken of een Tele2 aanbieding kan scoren om extra korting te krijgen. Je kan shoppen in de categorie mobiel en in de categorie internet, bellen en TV.

De eerste categorie is gericht op mobiele abonnementen en toestellen en de tweede shop richt zich op thuis.

Bij beiden vind je de beste Tele2 aanbiedingen.

Om het nog goedkoper te maken houden wij op dr-discount.nl alle acties in de gaten. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jij tegen een nog betere prijs jouw volgende bestelling kan plaatsen bij deze telecom provider!

lees meer
Houd mij op de hoogte van de nieuwe promoties van Tele2

Je krijgt maximaal 1x per week een e-mail met de acties van Tele2. Je kunt je altijd afmelden.

 

Wat verkoopt Tele2?

Twintig jaar geleden had Tele2 maar 1 missie voor ogen: het afbreken van bestaande telecommonopolies. Door deze missie heeft de provider het mogelijk gemaakt dat jij nu veel goedkoper kan bellen naar bijvoorbeeld het buitenland en je eigen abonnement kan samenstellen. Deze provider is van mening dat het nog steeds beter kan, makkelijker en goedkoper. Daardoor kan je altijd een scherpe aanbieding Tele2 vinden en is er ook een goede sale Tele2.

Er zijn goede Tele2 acties, zoals:

  • Tele2 actie waarbij je een gratis tablet krijgt bij aanschaf van een Galaxy S5
  • Minimaal €10 Tele2 korting op het gehele assortiment accessoires
  • Tele2 aanbieding: ontvang 5 maanden gratis HBO

 

De website is handig en overzichtelijk ingedeeld. Op de voorpagina vind je elke Tele2 korting en alle Tele2 aanbiedingen. De website is verder ingedeeld in drie categorieën: 1. Mobiel, 2. Internet, bellen, TV en 3. Klantenservice. Onder het kopje mobiel vind je alle nieuwste toestellen, mobiele abonnementen, prepaid opties en verleng mogelijkheden. Het mooie is dat je bij Tele2 aan de hand van drie vragen eenvoudig jouw nieuwste abonnement kan shoppen. Je hoeft alleen maar te bedenken of jij een toestel wilt bij jouw abonnement, hoeveel GB je wilt verbruiken en hoeveel jij wilt bellen of sms’en per maand. Je kan daarna je telefoon met bijpassend abonnement uitzoeken of kiezen voor een Sim Only.

Als jij eens een Tele2 Non Stop reclame hebt gezien weet je dat deze provider jou de beste abonnementen aanbiedt. Je kan zelf namelijk je gehele abonnement samenstellen. De keuzevrijheid bij Tele2 is dus enorm! Datzelfde geldt voor alle abonnementen voor TV, internet en bellen. Deze tweede categorie is ook duidelijk uitgezet en je kan er zelfs voor kiezen om de opties te combineren tegen een scherpe prijs. Om het je nog makkelijker te maken heeft Tele2 ook alle pakketten naast elkaar uitgezet zodat jij gemakkelijk de pakketten en prijzen kan vergelijken. Zo biedt deze provider niet alleen aanbiedingen Tele2 maar ook nog eens veel vrijheid en alle hulp die jij nodig hebt om de beste keuze te maken.

Er wordt je ook belangrijke informatie gegeven op een duidelijk manier. Denk hierbij aan de optie van nummerbehoud en de tarieven. En, misschien nog wel belangrijker, je kan inzicht krijgen in het bereik van het mobiele netwerk en welke Tele2 acties jij gebruik van kan maken in het buitenland. Je vindt hier ook een data advieswijzer. Het is vaak moeilijk in te schatten hoeveel data jij verbruikt. Deze wijzer geeft je daar meer inzicht in zodat je aan het einde van de maand nooit voor vervelende verrassingen staat. Als je gebruik maakt van een de aanbiedingen Tele2 zal je aan het einde van elke maand wel voor een positieve verrassing staan, dus houdt dr-discount.nl goed in de gaten.

 

Betaalmethodes

Bij alle bestelde producten van Tele2 sluit jij een contract af, dus ook bij producten besteld met een Tele 2 korting. Bij het afsluiten van het contract machtig jij de provider om elke maand automatisch jouw factuur af te schrijven. Dit betekent dat jij niets hoeft te doen om de betaling te laten slagen, tenzij de automatische incasso is mislukt. In dat geval krijg je binnen een week een bericht van Tele2 met een accept- email. In deze email lees je het openstaande bedrag en de betaalgegevens. Je moet dan alsnog snel het bedrag overmaken. Dat kan je doen door internetbankieren. Je logt bij jouw eigen bank in en binnen deze bankomgeving kan je vervolgens akkoord geven voor een overschrijving. Het juiste rekeningnummer vind je op de website van Tele2.

 

Retourbeleid

Het ruilproces van Tele2 is vrij eenvoudig. Tussen de thuis en mobiel webshops zit wel een verschil als het gaat om het retourneren van producten. Bij bestellingen gedaan in de thuis webshop krijg jij 14 dagen bedenktijd. Je krijgt vaak een apparaat toegestuurd bij een bestelling in de webshop. Het is belangrijk dat je deze terug stuurt. Het terugsturen is eenvoudig. Je stopt het apparaat terug in de retourdoos die je hebt ontvangen nadat je contact hebt opgenomen met de klantenservice. In de retourdoos vind je een adressticker. Plak deze op de doos en breng het dan naar het postkantoor. De retourzending is gratis. Als jij het apparaat niet terug stuurt wordt er €99 bij jou in rekening gebracht.

Als het gaat om iets geshopt in de mobiel webshop heb jij 14 dagen de tijd om jouw bestelling te annuleren. Dat geldt voor alle bestellingen, inclusief de bestellingen geplaatst met een korting Tele2 mobiel of Tele2 aanbieding. Valt jouw laatste bedenkdag op een zaterdag, zondag of feestdag? In dat geval kan jij tot uiterlijk de eerstvolgende werkdag tot middernacht annuleren. Als jij telefonisch jouw bestelling wilt annuleren moet je wel rekening houden met de openingstijden van de klantenservice. Er zijn een aantal stappen die je moet volgen om de retour zending succesvol te laten zijn. Je moet ten eerste het retourformulier van de website downloaden en printen. Zodra je deze hebt ingevuld en hebt ondertekend stop je deze bij het pakket. In het pakket moet je ook een kopie van het garantiebewijs stoppen. Het is belangrijk om te beseffen dat als jij een toestel mee stuurt je deze niet gebruikt mag hebben, hij mag niet beschadigd zijn en er mogen geen instellingen zijn veranderd. Stop jij bijvoorbeeld jouw simkaart in de telefoon, dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Zodra het pakket is ontvangen en is goedgekeurd kan jij binnen 14 dagen eventuele gemaakte kosten teruggestort verwachten.

 

Verzending

Tele2 werkt met verschillende koeriersdiensten samen om ervoor te zorgen dat jij jouw bestelling op korte termijn thuis geleverd krijgt. Afhankelijk van het product geldt er een bepaalde levertijd en bijbehorende koerier. De levertijd en koerier is niet afhankelijk van een bestelling geplaatst met een Tele2 kortingscode of een artikel geshopt met een Tele2 aanbieding. Het verschil gaat om producten voor thuis en voor mobiel gebruik.

Er zijn een aantal producten die jij voor thuis besteld: internet, TV, vaste telefonie en Glasvezel. De levering verschilt per product. Zodra jij internet hebt besteld krijg jij een email met de verwachte leverdatum. Vervolgens kan jij per mail en per SMS de definitieve installatiedatum verwachten. Zodra jouw installatiepakket het magazijn verlaat krijg jij een email met een track & trace code. De levering wordt door PostNL verstuurd en jij kan online het pakket volgen. Heb jij een TV abonnement besteld? Dan ontvang jij binnen vijf dagen na de bestelling een welkomstbrief waarin je de ingangsdatum kan vinden. Uiterlijk twee dagen voor de opleverdatum ontvang je het doe het zelf installatiepakket thuis. Als jij een emailadres of telefoonnummer hebt opgegeven krijg jij via een van die twee manieren een bericht over wanneer je het pakket kan verwachten.

Bij het bestellen van vaste telefonie ontvang jij ook een welkomstbrief. In deze welkomstbrief vind jij de ingangsdatum van je contract en vanaf dat moment kan je gebruik maken van de vaste telefoon. Het laatste product wat jij kan bestellen voor thuis is glasvezel. Als jij al een glasvezelaansluiting in je huis hebt wordt het binnen 4 tot 6 weken geïnstalleerd. Als het gaat om mobiel dan zijn er drie verschillende categorieën. Het verschil gaat om Sim Only, abonnement met nieuw toestel en verlenging. Als jij in de webshop een Sim Only hebt besteld wordt deze binnen 5 werkdagen verzonden via PostNL. Verlenging worden op dezelfde manier behandeld. Deze worden ook via PostNL binnen 4 werkdagen verzonden. Let hier wel op: als jouw huidige contract nog even doorloopt ontvang je pas de nieuwe simkaart nadat je contractperiode voorbij is.

Als jij een abonnement met nieuw toestel hebt besteld is de levertijd ten eerste afhankelijk van de voorraad van het toestel. Blijkt dat jouw toestel niet voorradig is? Dan wordt er gewacht tot deze weer beschikbaar is en wordt dan zo snel mogelijk geleverd. Is het toestel wel op voorraad? Dan krijg jij een mail van de Online Pakket Dienst (OPD) om een bezorgafspraak te maken. Jij bepaalt dus zelf wanneer jij de bestelling in handen wilt nemen. Er wordt tijdens kantooruren, ’s avonds en in het weekend geleverd. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een geldig legitimatiebewijs en je pinpas. Je moet namelijk na het tekenen van het contract €0,01 pinnen voor administratieve doeleinden.

 

Nieuwsbrief

Tegenwoordig wil iedereen mobiel bereikbaar zijn en het liefst ook nog door middel van het nieuwste toestel. Dat kan bij Tele2 tegen een heel aantrekkelijke prijs. Met een breed assortiment in de nieuwste toestellen en verschillende abonnementen voor internet, TV en bellen heb je ruime keuze. Deze provider vind het belangrijk dat jij zelf de baas bent over jouw abonnement, dus kun je hier zelfs je eigen abonnement samenstellen. Het mooiste van alles: je kan tegen een hele scherpe prijs hier terecht. Vooral als je ook nog gebruik kan maken van een Tele2 aanbieding of een goede deal kan krijgen tijdens de sale Tele2 is het afsluiten bij deze provider de moeite waard.

Wij houden voor jou de beste deals in de gaten en als jij je inschrijft voor de nieuwsbrief op dr-discount.nl krijg jij als eerste elke actie in bijvoorbeeld

de vorm van een promotiecode Tele2 of zelfs korting beltegoed Tele2 in jouw mailbox.

Wacht dus niet langer: schrijf je in en zorg dat jij met een goede aanbieding je volgende bestelling kan plaatsen bij deze provider.
Kan je toch niet alles vinden wat je zoekt bij deze provider, kijk dan ook eens naar de pagina van 
kortingscode-ritel of a-mac-kortingscode

 

Klantenservice

De klantenservice van Tele2 is erg goed. Je kan namelijk op vele manieren contact opnemen met een van de medewerkers. Om te beginnen heeft de provider een uitgebreide veel gestelde vragen pagina. Deze pagina is onderverdeeld in vier onderwerpen zodat jij gemakkelijker kan vinden waar je naar zoekt. De onderwerpen zijn: 1. Wijzigingen doorgeven, 2. Bestelling en levering, 3. Factuur en betalingen en 4. Storingen en problemen. Zodra je op een van deze categorieën klikt krijg je een scherm te zien met nog specifiekere sub-onderwerpen. Staat het onderwerp van jouw vraag hier niet bij, of wil je graag een opmerking plaatsen of een klacht bespreken?

Vragen over een korting Tele2

of aanbieding Tele2 worden hier vaak niet besproken. In dat geval kan je er voor kiezen om persoonlijk contact op te nemen met de klantenservice. Tele2 maakt gebruik van een Virtuele Assistent. Van maandag tot en met vrijdag spreek je met een medewerker via deze chatfunctie tussen 09:00 en 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur. Je kan 24 uur per dag je vraag stellen aan de Virtuele Assistent. Dit betekent dat wanneer jij buiten de uren waarop de medewerkers aanwezig zijn contact opneemt, er een mail wordt gestuurd met jouw vraag. Je kan er ook voor kiezen om jouw vraag over bijvoorbeeld een Tele2 aanbieding of kortingscode Tele2 te bespreken in het forum. Hier kunnen de klantenservice en andere Tele2 klanten reactie geven op jouw vraag. Via social media is de klantenservice ook bereikbaar om al jouw vragen over Tele2 aanbiedingen te beantwoorden. Via Twitter en Facebook zijn de medewerkers online tussen 08:00 tot 21:00 uur doordeweeks en in het weekend van 08:00 tot 18:00 uur. Het is natuurlijk ook mogelijk om telefonisch met de klantenservice te spreken. De telefonische klantenservice is bereikbaar op dezelfde momenten als de Virtuele Assistent. De laatste optie om jouw vraag over een bestelling, product, aanbieding Tele2 of Tele2 korting te bespreken kan met een medewerker in een van de winkels.


reacties

reageer